Kwestia makaronu, czyli Positano, Warszawa

Mój następny wybór w ramach testowania włoskich smaków z portalem pyszne.pl padł na Positano. Zróżnicowane menu oraz zachęcająca różnorodność makaronowych smaków, zachęciła mnie do skosztowania jednego z pozycji past oraz jednego z dań rybnych. Trochę zraziłam się do pizzy na wynos, ale przecież nie tylko pizzą Włochy żyją ;)

Na pierwszy ogień (a raczej smak) poszło Tagliatelle alla Panna, czyli wstążki z parmezanem, śmietaną, czosnkiem, czarnym pieprzem, tartym serem (niestety nie podano jakim) i pietruszką.





Bardzo lubię ten skład do makaronu i nieraz bardzo podobne przepisy umieszczałam na CF, także tę pozycję wzięłam także z ciekawości. Makaron był dla mnie trochę za miękki, jednak rozumiem, że przewożenie w pojemniku trzymającym temperaturę robi swoje. Smak jednak sprawił, że konsystencja tagliatelle odeszła w zapomnienie - w kulinarnym dzienniczku ma ode mnie piątkę z plusem. Idealnie wyważone połączenie składników tworzy głęboką i wyrazistą nutę smakową. Pozycja obowiązkowa!

Drugim daniem, którego spróbowałam, był mintaj z frytkami. Podany z cytryną i sosem o łagodnym smaku, ani mnie nie zachwycił, ani nie rozczarował. Pyszna, chrupiąca skórka była zdecydowanie ratunkiem dla nieco wysuszonego środka ryby.




Jedzenie w Positano wraz z czasem realizacji i kontaktem z klientem oceniam na siódemkę, ale z chęcią spróbuję jeszcze innych potraw, szczególnie z zakładki "makarony".

Ocena ogólna: 7/10 

Adres: Warszawa
Witryna: http://pyszne.pl/positano-warszawa
Zakres cen: 20-40zł.

Komentarze

Popularne posty