Jest dobrze, şöyle böyle, czyli Amrit Kebab, Warszawa

Ponieważ tzw. kebabownie są zaliczane do barów szybkiej obsługi, od wystroju i czystości lokalu wiele nie oczekiwałam. Jakże zostałam pozytywnie się zaskoczona, gdy wkroczyłam do Amritu! Nie można go nazwać barem czy fast-foodem, ponieważ zasługuje raczej na miano restauracji Mam tu na myśli raczej wystrój, bo system zamówień jest typowo barowy. Zamówienie składa i odbiera się samemu, także tutaj Amrit zgadza się z pozostałymi "kebabowniami". Część stolików jest umieszczona na przeszklonej werandzie, część w pomieszczeniu. Większość z nich ma kanapy zamiast krzeseł, co dla mojego zmęczonego kręgosłupa jest pozycją obowiązkową. Chusty na stołach, obicia kanap i ozdoby ścienne nawiązują do szeroko pojętej kultury arabskiej. 









Wybrałam kebab w wersji wegetariańskiej (falafel) i sałatkę z cieciorką. W ciągu ok. 7 minut odebrałam zamówienie. Sałatka mnie pozytywnie zaskoczyła, a falafel spełnił oczekiwania (pozytywne opinie o Amricie robią swoje z nastawieniem). Dałabym tylko więcej sosu, bo jednak i falafel i bułka same w sobie są dość suche i potrzebują 'orzeźwienia'. 




M. zamówił klasycznego kebaba z kurczakiem w cienkim cieście z sosem łagodnym. Dużą zaletą Amrita jest to, że nie szczędzi mięsa i dodatków. 




Polecam z czystym sumieniem zwolennikom dań i wegetariańskich, i mięsnych, zajrzę jeszcze!



Ocena ogólna: 8/10

Adres: Al. Solidarności 117, Warszawa (wejście od Al. Jana Pawła II)
Witryna: http://www.amrit.pl/
Zakres cen: 10-20zł.

Komentarze

Popularne posty