Pho na widoku, czyli Duza Miha, Warszawa

Duza Miha to z pewnością jedna z naszych ulubionych i najczęściej odwiedzanych warszawskich restauracji. Tym razem wyskoczyłam z A. na ulicę Widok z prozaicznego powodu - nie było gdzie zaparkować przy Złotej. Lokal jest dość ciasny, choć urządzony z pomysłem - plus za stoliki z siedzeniami "w ziemi" i przydający się w cieplejsze dni ogródek - w środku było bardzo duszno.




Obsługa miła, choć chyba zmęczona ilością klientów, których w porze obiadowej tylko przybywało. Zamówienie złożyłyśmy szybko, gorzej było z oczekiwaniem na moją porcję (A. dostała swoją praktycznie natychmiast). W końcu, po interwencji pani obsługującej kasę, mogłam i ja uraczyć się zupą.

A. jadła zupę pho z makaronem ryżowym i tofu (mimo doprawienia ostrym sosem pozostała praktycznie bezsmakowa, a znikoma ilość tofu też jest minusem), a ja - makaron ryżowy smażony, zalany bulionem, z warzywami. Zdziwiła mnie, negatywnie niestety, ilość warzyw (brak marchewki, selera naciowego i kiełków), ale smak bulionu zrekompensował wszystkie niedogodności :)




Fanom Duzej Mihy polecam raczej lokal na Złotej, nie tylko ze względu na wyższą jakość dań i więcej przestrzeni, ale także możliwość korzystania z karty Freebee. Następnym razem trzeba będzie uzbroić się w większą cierpliwość z szukaniem miejsca parkingowego ;)

Ocena ogólna: 7/10

Adres: ul. Widok 16, Warszawa
Witryna: https://www.facebook.com/DUZAMIHAPHO
Zakres cenowy: 10-20zł.

Komentarze

Popularne posty