Rock 'n' Spring Rolls, czyli Spring Roll, Warszawa

Spring Roll odwiedziliśmy naszym szalonym 'rodzinnym' trio. Za lokalem przemawiała lokalizacja, przystępne ceny i kuchnia azjatycka, której nigdy nam dość. Wnętrze jest przyjemne i nawet klimatyczne, choć brakuje oryginalności - ot, ładnie urządzona restauracja, ale jednak jedna z wielu. Plus za możliwość położenia sobie na siedzenia lub okrycia się kocami wywieszonymi przy schodach. Obsługa miła, nadzwyczaj kompetentna i cierpliwa - doceniamy.





Menu jest ciekawe i dosyć zróżnicowane, dlatego oczywiście były małe problemy z wyborem dania. W końcu jako pierwsze danie D. zdecydowała się na Tom Kha (choć w sumie była na nią od początku zdecydowana), a ja na Mien Ga w wersji wege (choć do końca nie byłam zdecydowana :)). D. bardzo zadowolona, ja - całkiem całkiem, choć subtelność bulionu mnie nie urzekła. Jako przystawkę wzięliśmy jeszcze zestaw sajgonek wegetariańskich - po jednej dla każdego - które bezsprzecznie pozostały faworytem do końca obiadu.



Na drugie danie (po dość długim oczekiwaniu, co zaliczamy na minus) wybrałam pakchoy z grzybami shitake (była to moja pierwsza przygoda z tą kapustą i oczywiście warto próbować nowego smaku, ale nie jest to ten, do którego będę wracać; grzyby pyszne - bronią się zawsze), M. - wołowinę sate na gorącym półmisku (delikatne mięso przeniknięte aromatycznym sosem, do tego przepyszna surówka), a D. - smażony ryż z warzywami oraz kurczak Sizzling 'Spring Roll' (soczyste mięso w wyrazistym sosie czosnkowo-miodowym podawane na gorącym półmisku). Na wielkość porcji nie można narzekać, ale na ceny napoi - tak. Niektórzy powiedzą, że to norma w centrum miasta, ale dla mnie to po prostu przesada i naciąganie.





Wizytę w Spring Roll wspominamy miło, choć bez rewelacji. Ciężko powiedzieć, czy wrócimy - jeśli tak, to dla sajgonek i obsługi, której zostawiliśmy nawet kartkę z podziękowaniem za full service. :)

 Ocena ogólna: 7/10

Adres: ul. Szpitalna 3, Warszawa
Witryna: http://www.springroll.waw.pl
Zakres cen: 20-50zł. 

Komentarze

Popularne posty