Wcale niezły kebab, czyli Egipt, Warszawa

Egipt to turecka knajpa typu kebab położona w świetnym miejscu, bo nieopodal Rotundy, na tyłach Novotelu. Wnętrze to typowy "turek", urozmaicony jednak wcale nieoczywistym malowidłem na jednej ze ścian. Pani z obsługi bardzo miła i naprawdę pomocna, choć widać było, że zmęczona.




Wybór menu spory - zjemy tu zupę z soczewicy choć nie najlepszą), hummus, filet drobiowy, falafel oceniony przez moją siostrę jako bardzo dobry i wyraziście przyprawiony), dania z warzywami, kurczakiem czy baraniną oraz oczywiście kebaba. M. wziął tego z kurczakiem w cienkim cieście i smakował mu na tyle, że nie narzekał, co jest... rzadkie, bo M. bywa bardzo wymagający [gdy nie jest bardzo głodny] ;)



Ja wybrałam potrawkę ala saksuka z bakłażana, cukinii, papryki i cebuli ze smacznymi [tak, tłustymi do granic] frytkami holenderskimi. Smakowało, nasyciło i pozostawiło całkiem dobre wspomnienie.



Polecamy na szybko na duży lub mały głód, i "na wolno" po imprezie - miejsce jest otwarte 24h.

Ocena ogólna: 7/10 

Adres: Nowogrodzka 22, Warszawa
Witryna: Egipt na Zomato
Zakres cen: 10-20zł.

Komentarze

  1. Według mojej oceny oraz moich znajomych, bardzo kiepskiej jakości jedzenie. Konkretnie: kebab z kurczakiem (przesolony) oraz falafel (mdły i zdecydowanie zbyt tłusty). Jedno i drugie wylądowało w koszu (a niezwykle rzadko zdarza mi się wyrzucać jedzenie).
    Wrażenia: niesmak.
    Odczucia: mdłości

    Pozdrawiam i nie polecam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty